Joga

Zajęcia Fitness

Zajęcia dla kobiet w ciąży i nowych mam

Ashtanga Joga

Synchronizacja ruchu i oddechu, płynne przejście asany w asanę i umysł skupiony wyłącznie na prawidłowym oddechu. Intensywne ćwiczenia pobudzające ciało i jednocześnie wyciszające ducha. Energetyczne zajęcia dla pań poszukujących harmonii ciała i umysłu. Ashtanga stanowi dynamiczną odmianę jogi. To połączenie sekwencji asan (pozycji w seriach), oddechu (ujjayi), ruchu ciała (vinyasa), punktów koncentracji wzroku(drishti)i bandh (wewnętrzne zawory energetyczne). Wykonywanie tych wszystkich elementów jest pełną praktyką ashtangi jogi przynoszącą niebywałe efekty. Najważniejsze tu są płynność ruchów i oddychanie. Skupienie na asanie przy jednoczesnym wdychaniu i wydychaniu powietrza jest na początku niezwykle trudne. Udowadnia też najczęściej, że przez długie lata oddychaliśmy niepoprawnie a przede wszystkim niezwykle płytko. Power joga wymaga ogromnego skupienia i uczy koncentracji, przynosząc ulgę i spokój. Stajemy się skupieni, skoncentrowani, a jednocześnie zrelaksowani, zyskując zupełnie przy okazji mocne, giętkie, sprężyste ciało.

Zajęcia Power jogi polecane są szczególnie tym wszystkim, którzy chcą praktykować w bardziej dynamiczny sposób. Również tutaj nie ma miejsca na pośpiech i rywalizację. Liczy się przede wszystkim systematyczność i uważność, a także umiejętne słuchanie nauczyciela i własnego ciała.


  • Facebook

Akceptujemy karty

Multisport-Plus---Awers fitprofit
Fitsport Bonus-Style
logo OK